Metoda de plata: cash, online( mobilPay), transfer bancar, Paypal, Bitcoin
Preturile de mai jos sunt pentru clientii existenti/viitori si cuprind preturile finale ( inclusiv taxele aferente) Pt alte oferte: click aici .
Operatiune | SRL | SRL-Debutant | PFA/II |
Infiintare * | 1.800 | 1.300 | 700 |
Radiere /lichidare** | 3.000 – 5.500** | 700 | |
Suspendare | 1.500 | 900 | |
Inregistrare salariat la ITM | 500 | 500 | |
Registru ANAF | 300 | 300 | |
Inregistrare VIES(cod de tva) | 500 | 500 | |
Radiere cod de tva | 300 | 300 | |
Schimbare denumire *** | 1,500 | 900 | |
Inregistrare TVA | |||
TVA Prin optiune | 500 | 500 | |
TVA Depasire plafon | 500 | 500 | |
Depunere declaratie ghiseu | 200 – 1.000 **** | ||
Operatiuni Onrc generale# cu exceptia | 500 | ||
– Schimbare asociati | 1.000 / etapa | ||
– Adaugare Caen AC | 1.000 | ||
Cert de atestare fiscala, Cert constatator ONRC, Declaratie mediu | 300 | ||
Declaratie unica | 500 | ||
Diverse certificate(dubla impunere, etc) | 500 | ||
Plata taxe/impozite | 200 lei/operatiune | ||
Deplasare pt diverse probleme @ | 500-1.500 |
Preturile de mai sus reprezinta onorariul. Pentru o oferta completa – firma la cheie – ( onorariu + taxe+ cumparare registre) click aici .
Pentru contabilitate si obtinere autorizatii preturile se negociaza in functie de specific. Preturile pornesc de la 150 lei contabilitate PFA, 300 de lei contabilitate SRL, 500 de lei autorizari/avize.
Observatii:
@ = care nu tin de prestator
# = inchidere/deschidere punct de lucru, prelungire sediu, actualizare date, etc
Inregistrare salariat la ITM = se face doar o singura data;
Suspendare : maxim 3 ani de 3 ori;
Registru ANAF: Se cumpara de la ANAF
-
- Tarif obtinere autorizatie activitate Primarie: 500 lei
- Tarif obtinere autorizatie DSV: 500 lei
- Tarif obtinere aviz de mediu: 500 lei
- Tarif obtinere autorizatie de mediu: 2.500 lei
- Tarif obtinere autorizare ONRC 300 lei
- Tarif obtinere autorizatie amplasarea unei reclame luminoase: 500 lei
- Obtinerea avizului pentru difuzarea de muzica( ORDA ) : 500 lei
Alte autorizari ( lista completa o aveti mai jos) – pret la cerere.
Lista autorizatiilor/avizelor/licent
elor si permiselor necesare le gasiti aici
-
Tarife Mentiuni Registrul Comertului / Redactare acte ONRC
Tarifele includ onorariul, taxele de Registru (publicarea in Monitorul Oficial) si taxe/onorariu ANAF.OPERATIUNE SRL PFA AUTORIZARI/CESIUNI/MODIFICARI/ACTUALIZARI Autorizare activitati 540 540 Actualizare date identificare 500 500 Majorare capital social cu includere 1 asociat /revocare si numire administrator 900 0 Cesiunea directa cu includere asociat nou – ambele etape 1500 0 Excludere 1 asociat (Pt SRL cu 2 asociati) 850 0 Cesiune interna cu excludere asociat care era administrator 950 0 Extindere obiect secundar de activitate si autorizare – pana la 2000 caractere 750 500 Recodificare (actualizare) obiect de activitate conform cod CAEN Rev. 2 500 500 Revocare vechi administrator si numire nou administrator 500 0 Alte operatiuni diverse 500 500 Majorare capital social/ reducere capital social 700 – Modificare obiect principal de activitate 1000 500 Numire administrator 700 – Prelungire mandat administrator 500 – Prelungire sediu social / punct de lucru 500 500 PUNCTE DE LUCRU Inregistrare si autorizare punct de lucru 500 500 Inchidere punct de lucru 500 500 Inchidere si deschidere punct de lucru 700 700 Prelungirea duratei de functionare 700 – Adaugare/Radiere obiect secundar de activitate 500 500 Adaugare/Radiere obiect de secundar de activitate 500 500 INFIINTARI/DIZOLVARI/RADIERI/SUSPENDARI Infiintare 1100 600 Dizolvare si radiere – ambele etape 2000 600 Suspendarea/ reluarea activitatii 1200 800 SCHIMBARI DENUMIRI/SEDII/PUNCTE DE LUCRU Schimbare denumire (Inclusiv din SRL-D in SRL) 1000 600 Schimbare forma juridica 2500 – Schimbare sediu 800 500 Schimbare puinct de lucru( inchidere si deschidere) 700 700 GAZDUIRE Sediu social/profesional – pe an 800 600 Sediu social/profesional – pe 3 ani 1600 1200 Punct de lucru – pe an -in functie de judetul dorit – 500-2500 lei 500 500 OBS:
-Pentru dosarele in alt judet se adauga suma de 100-500 lei;(In functie de locatie)
-Pentru firmele cu mai multi asociati se adauga suma de 150 lei, pentru fiecare asociat, reprezentand taxe de publicare in Monitorul Oficial per numar de caractere.